Help, door Corona kan mijn feest niet doorgaan, wat nu?

Mijn reeds geplande feest kan niet doorgaan, wat nu?

Indien jouw communie-, lente- of huwelijksfeest verplaatst moet worden wegens Covid-19, mag je onze klantendienst altijd even contacteren. Je kunt jouw uitnodigingen of trouwkaarten in bepaalde gevallen namelijk opnieuw bestellen met 50% korting.

Ik wil uitnodigingen voor communie, lentefeest of huwelijk bestellen, maar ben bang dat het feest later dit jaar afgelast zal worden door corona. Wat nu?

Als je deze maand nog communie- of lentefeest-uitnodigingen of trouwkaarten besteld, krijg je bij een uitgesteld feest 50% korting op nieuwe uitnodigingen of trouwkaarten. Contacteer op dat moment onze klantendienst.

Zijn jullie nog geopend?

Wij blijven open en bereikbaar tijdens dezelfde openingstijden als anders. We helpen jou dus graag verder met jouw ontwerpen en vragen hieromtrent.

Onze klantendienst blijft beschikbaar van 9u tot 15u30. Mocht je ons binnen deze uren niet kunnen opbellen mag je ons steeds een mailtje sturen waarop wij zo snel mogelijk proberen te antwoorden.

Worden mijn kaarten en fotogeschenken veilig gedrukt en verzonden?

Onze drukkerij is en blijft gewoon open in deze bizarre Covid-19 periode. Hierbij volgen wij de opgelegde maatregelen erg nauwkeurig op, zo desinfecteren we onze werkomgeving geregeld, houden 1,5 meter afstand etc.

De kans dat het virus zich op een pakketje bevind is echter zeer klein. Wil je toch geen risico lopen dan kun je jouw pakje 24u laten liggen voor je dit opent of jouw handen wassen na het aanraken.

Bij afhaling bij Tadaaz vragen we te wachten tot je een mailtje hebt ontvangen van onze klantendienst. 

 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Mogelijk gemaakt door Zendesk