Mobile menu
Kies je land
Winkelmandje0 producten
Hulp nodig?
050/407 910

Klantenservice
Ma-vrij: van 9u tot 15u30

Tip: Ordernummer bij? 

Bestellingen blijven bij je thuis geleverd worden. Hou er rekening mee dat leveringen langer onderweg kunnen zijn. Bekijk hier alle informatie i.v.m het coronavirus.

Is het mogelijk mijn bestelling af te halen bij een afhaalpunt?

Wegens Corona-maatregelen is de enige leveringsoptie thuislevering. Dit wegens afwijkende openingsuren van de afhaalpunten. Zodra de situatie is genormaliseerd, wordt afhalen opnieuw mogelijk.

Dit is zeker mogelijk! Kies de levering-optie Afhaalpunt Bpost en kies als leveradres het afhaalpunt in jouw buurt (keuze uit meer dan 2300 afhaalpunten). Van zodra je pakje daar beschikbaar is, stuurt Bpost jou hierover een berichtje via e-mail of SMS. Ook leuk om te weten: indien je jouw pakje in een afhaalpunt laat leveren betekent dit 30% minder CO² uitstoot dan mocht je voor thuislevering kiezen.

Het pakje blijft 14 dagen beschikbaar in het afhaalpunt. Heb je het binnen die termijn niet opgehaald, dan stuurt B-post dit naar ons terug. Neem in dat geval zeker contact met ons op via hello@tadaaz.be!

Ook modelkaarten die met de postdiensten worden verstuurd, kunnen worden geleverd bij een Bpost Afhaalpunt. 

Levering