Mobile menu
Kies je land
Winkelmandje0 producten
Hulp nodig?
050/407 910

Klantenservice
Ma–Do: 8u30 - 12u/13u - 16u30
Vr: 8u30 - 12u/13u - 15u30

Tip: Ordernummer bij? 

Hoe kan ik betalen?

Tadaaz biedt je de mogelijkheid om te kiezen tussen de bekendste en meest courante online betaalwijzen zoals Visa/Mastercard, PayPal en het online bankingsysteem van jouw bank. 

  • Bancontact/Maestro

Bij deze betaalmethode kan je direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met jouw eigen bank via uw digipass. Je rekent af in jouw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van jouw eigen bank.

Mobiel betalen is ook mogelijk! Met behulp van de bancontact-app kan je de QR-code scannen. Met een Android gsm kan je deze app downloaden via de Play store. Met een IOS gsm kan deze app worden gedownload via de App store.

  • PayPal  

Je logt in met jouw persoonlijke Paypal-account. Via een beveiligde SSL-procedure wordt gezorgd voor een correcte afhandeling van je betaling.

  • Mastercard   & VISA

Je kunt jouw creditcardgegevens via een beveiligde SSL-procedure veilig invoeren en via je creditcardorganisatie wordt gezorgd voor een correcte afhandeling. 

Indien je problemen ondervindt met de betaling van jouw bestelling, aarzel dan niet om ons onmiddellijk te contacteren: 

  • Via onze contactpagina
  • Op chat via het contactvenster onderaan rechts
  • Telefonisch via 050/407 910 (Op werkdagen van 8u30 tot 12u en van 13u tot 16u30 (vrijdag tot 15u30))
  • Stuur een e-mail naar hello@tadaaz.be

Betaling