Mijn winkelmandje0 producten
Besteld vóór 14u op een werkdag = zelfde dag nog verzonden
Klantenservice (ma-vrij 8u30 tot 17u00) Bel ons 050/407 910 Mail Tadaaz e-mail Chat met Tadaaz chat

Kan ik een product terugsturen als ik niet tevreden ben?

Kan ik een product terugsturen als ik niet tevreden ben?

We streven 100% tevredenheid na, en daarom heeft Tadaaz de website uitgerust met een 3D-viewer, zodat je bijna elk (gepersonaliseerd) product in zijn afgewerkte vorm kan nakijken en controleren, alsof je het echt vast hebt! Pas als je aan de laatste stap van het personaliseren bent aangekomen, vlak voor betaling, kan je klikken op ‘ bewaar je ontwerp’ of ‘bestellen’. Indien je kiest voor ‘bestellen’ dan zullen we onmiddellijk overgaan tot verwerking van je kaart(en).

Een gepersonaliseerde bestelling terugsturen is niet mogelijk, aangezien jouw order via Web2Print na akkoord direct in productie gaat. Is je bestelling beschadigd of heb je klachten/opmerkingen, dan kan je ons altijd bereiken via 050/407 910  of via onze contactpagina. Niet-gepersonaliseerde producten, kunnen wel teruggestuurd worden, contacteer daarvoor onze klantendienst:

  • via onze contactpagina
  • Bereik ons op werkdagen van 8u tot 12u en van 13u tot 17u ( vrijdag tot 15u):

                op chat via het contactvenster onderaan rechts

                telefonisch via 050/407 910

Om onaangename verrassingen te vermijden, voorzien wij naast onze 3D-viewer ook de mogelijkheid om een gepersonaliseerde modelkaart aan te vragen. De modelkaart wordt digitaal geprint, zoals jij het op onze website hebt gepersonaliseerd. 

Hoe je tewerk gaat om een modelkaart aan te vragen, vind je hier