Mobile menu
Kies je land
Winkelmandje0 producten
Hulp nodig?
050/407 910

Klantenservice
ma.-do. 8u30 tot 17u00
vrij. 8u30 tot 15u30

Gepersonaliseerde modelkaart! (Max. 2 stuks)

Wat doe ik als ik mijn bestelling heb doorgegeven en toch nog een fout zie?

Helaas, aangezien je bestelling direct wordt uitgevoerd zodra  je online hebt betaald, is er geen mogelijkheid om je order aan te passen. Om dit te vermijden, hebben wij de Tadaaz-shop uitgerust met een 3D-viewer, zodat je bijna elk (gepersonaliseerd) product in zijn afgewerkte vorm kan draaien, ondersteboven plaatsen, plooien en in alle richtingen bekijken. Op die manier zal je het product kunnen controleren alsof je het écht vast hebt. Pas bij betaling, wordt jouw bestelling ook effectief verwerkt.

Zie je alsnog een fout in je bevestigde bestelling, 

contacteer ons snel

  • Bereik ons op werkdagen van 8u tot 12u en van 13u tot 17u ( vrijdag tot 15u):
    • op chat via het contactvenster onderaan rechts
    • telefonisch via 050/407 910
  • Stuur een e-mail naar hello@tadaaz.be

We kijken na hoe we je alsnog kunnen verder helpen!

Wijzigen bestelling

Word Tadaaz VIP en ontvang 5% korting! Mis geen enkele actie, ontvang happy tips en ontdek als eerste de nieuwe designs!