Mijn winkelmandje0 producten
Besteld vóór 14u op een werkdag = zelfde dag nog verzonden
Klantenservice (ma-vrij 8u30 tot 17u00) Bel ons 050/407 910 Mail Tadaaz e-mail Chat met Tadaaz chat

Wat doe ik als ik mijn bestelling heb doorgegeven en toch nog een fout zie?

Wat doe ik als ik mijn bestelling heb doorgegeven en toch nog een fout zie?

Helaas, aangezien je bestelling direct wordt uitgevoerd zodra  je online hebt betaald, is er geen mogelijkheid om je order aan te passen. Om dit te vermijden, hebben wij de Tadaaz-shop uitgerust met een 3D-viewer, zodat je bijna elk (gepersonaliseerd) product in zijn afgewerkte vorm kan draaien, ondersteboven plaatsen, plooien en in alle richtingen bekijken. Op die manier zal je het product kunnen controleren alsof je het écht vast hebt. Pas bij betaling, wordt jouw bestelling ook effectief verwerkt.

Zie je alsnog een fout in je bevestigde bestelling, 

contacteer ons snel

  • Bereik ons op werkdagen van 8u tot 12u en van 13u tot 17u ( vrijdag tot 15u):
    • op chat via het contactvenster onderaan rechts
    • telefonisch via 050/407 910
  • Stuur een e-mail naar hello@tadaaz.be

We kijken na hoe we je alsnog kunnen verder helpen!