Mobile menu
Kies je land
Winkelmandje0 producten
Hulp nodig?
050/407 910

Klantenservice
Ma–Do: 8u30 - 12u/13u - 16u30
Vr: 8u30 - 12u/13u - 15u30

Tip: Ordernummer bij? 

Wat gebeurt er als ik afwezig ben op het moment van de levering?

Uiteraard verwachten wij niet dat je de hele dag wacht op jouw fantastische Tadaaz-levering! Je hebt net als iedereen een drukbezet leven en daarbovenop een belangrijke gebeurtenis te plannen!

Wanneer je kiest voor een thuislevering met Bpost, laat de bezorger je pakje achter in de brievenbus, belt bij jou aan of levert jouw pakje volgens jouw Bpost voorkeur (zie TIP Hieronder).  

Als Bpost toch niet in staat is om het pakje bij jou aan te leveren, dan gaat het pakje naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Je krijgt een kaartje in de brievenbus waarop het adres van het afhaalpunt staat en ook vanaf wanneer het daar door jou af te halen is (de volgende dag dus, rekening houdende met de openingsuren van dat afhaalpunt). Heel wat afhaalpunten zijn op zaterdag of zelfs zondag open, waardoor je toch heel snel je pakje kan ophalen!

Het pakje blijft 14 dagen beschikbaar in het afhaalpunt. Heb je het binnen die termijn niet opgehaald, dan stuurt B-Pack dit naar ons terug.  Neem in dat geval zeker contact met ons op via hello@tadaaz.be!

TIP: je kan via de link https://track.bpost.be/preferences/?language=nl jouw voorkeur doorgeven aan Bpost. 

Levering