Mobile menu
Kies je land
Winkelmandje0 producten
Hulp nodig?
050/407 910

Klantenservice
ma.-do. 8u30 tot 17u00
vrij. 8u30 tot 15u30

Bestel gepersonaliseerde modelkaartjes (max. 2 stuks)

Wat moet ik doen wanneer een geleverd artikel beschadigd is?

Klachten over beschadigde leveringen stemmen zowel jou als het hele Tadaaz-team droevig! Is dat toch het geval contacteer dan snel onze klantendienst.

  • Mailen via onze contactpagina
  • Bereik ons op werkdagen van 8u tot 12u en van 13u tot 17u ( vrijdag tot 15u):
    • op chat via het contactvenster onderaan rechts
    • telefonisch via 050/407 910

Stuur ons indien mogelijk ook meteen foto’s door van het probleem, zo kunnen we sneller ingrijpen. Wij beloven de oorzaak van het probleem grondig te onderzoeken en de bestelling opnieuw te produceren als de fout bij ons ligt! 

Lees zeker onze algemene voorwaarden voor meer informatie!

 

 

Service

Word Tadaaz VIP en ontvang 5% korting! Mis geen enkele actie, ontvang happy tips en ontdek als eerste de nieuwe designs!