Hulp nodig ? 050 407 910

Tadaaz bestaat 10 jaar. Celebrate it.

BRUGGE, 15 mei 2023 – Wat 10 jaar geleden uit het niks ontstaan is, is ondertussen een volwassen bedrijf geworden met een grote naamsbekendheid in binnen- en buitenland. Tadaaz, het online merk van Brugse familiebedrijf Buromac, is volop aan het boomen. Ondertussen is de derde generatie aan boord en binnenkort volledig aan zet. Met een persoonlijke touch, creatief aanbod, uitstekende service en ondertussen ook een nieuwe look en feel zijn ze nog lang niet uitverteld.

Greet Deprest & Jan Jonckheere

Klaas, Thijs & Lies Jonckheere

Meer dan 60 jaar lang is Buromac ondertussen succesvol actief in de grafische sector in de niche van het gelegenheids- en eindejaarsdrukwerk. In al die jaren hebben ze zich steeds moeten aanpassen aan sterk evoluerende markten. De passie voor het vak en de technische knowhow die generatie op generatie werd doorgegeven, waren en zijn nog steeds de leidraad van het familiebedrijf.

10 jaar geleden startten ze met de digitale transformatie, toen nog een prematuur onderwerp, nu een realiteit. Zo werd Tadaaz geboren. Je eigen kaartje online ontwerpen vanuit je zetel thuis, je creativiteit de vrije loop laten, bijzondere momenten kleur geven, het kan allemaal perfect bij Tadaaz.

 

“De frisse wind die de nieuwe generatie brengt, zal de toekomst van Tadaaz alleen maar ten goede komen.”
- Jan Jonckheere, gedelegeerd bestuurder

 

“Onze missie is om mensen aan te moedigen om het leven te vieren, zowel de grote als de kleine momenten.”, zo licht Jan Jonckheere toe, gedelegeerd bestuurder bij Tadaaz. “We hebben de laatste jaren dan ook niet stilgezeten om dit steeds makkelijker te maken. Niet enkel kaartjes maar ook meer dan 700 cadeaus kunnen klanten zelf bewerken met eigen tekst en foto. Zo kunnen onze klanten hun geliefden op originele wijze verrassen. We investeerden daarvoor ook in nieuwe printers en apparatuur en er volgde een uitbreiding van ons team naar meer dan 70 medewerkers. Bovendien richten we ons al enkele jaren ook op de Nederlandse, Franse en Duitse markten, om zo nog meer mensen blij te maken met onze producten.”, zo vertelt Jan enthousiast. “Wat voor mij persoonlijk ook een hoogtepunt is, is het aan boord stappen van onze kinderen Lies, Klaas en Thijs. We denken dat de frisse wind die zij brengen de toekomst van Tadaaz alleen maar ten goede zal komen.”

Hij geeft het woord aan zijn dochter Lies, product manager bij Tadaaz. “Wat veel mensen vergeten is dat de klant ook niet meer dezelfde is als 10 jaar geleden. Ze verwachten niet alleen de hoogste kwaliteit, de beste service en een snelle levering. Ook duurzaamheid en maatschappelijke betrokkenheid zijn tegenwoordig belangrijk.” Groene stroom, LED-verlichting en FSC-gecertificeerd hout en papier zijn slechts enkele voorbeelden dat de groene mindset bij het bedrijf bevestigt. “Als gevestigde waarde in België nemen we de verantwoordelijkheid die hoort bij onze groei: oog voor het milieu, maar ook voor de mensen rondom ons. Zo krijgen we regelmatig hulp van BO scholen en mensen met een beperking. Het is mooi om te zien hoe zo’n samenwerkingen voor alle partijen een positieve impact heeft.” Jan Jonckheere besluit: “We zijn trots op de afgelopen 10 jaar maar kijken altijd vooruit. Met de vernieuwde huisstijl en logo is Tadaaz echt klaar voor de toekomst.”