Algemene voorwaarden
Buromac NV / Tadaaz, Graaf Pierre de Brieylaan 17, 8200 Sint-Michiels BE 0451.650.905 bankgegevens IBAN BE11470051131148 BIC KREDBEBB (hierna: “Tadaaz”, “we”, “wij”, “ons” of “onze”) draagt totale klanttevredenheid zeer hoog in het vaandel. Bovendien zijn onze voorwaarden volledig in lijn met de Belgische en Europese wetgeving. Mocht je echter toch nog klachten en/of opmerkingen hebben kan je ons steeds contacteren via 050/407 910 of via hello@tadaaz.be.
1. Voorwaarden
Tadaaz heeft steeds het recht deze voorwaarden en/of de inhoud van de site te wijzigen behoudens de wettelijke voorwaarden.
2. Overeenkomst
De overeenkomst tussen jou en Tadaaz komt tot stand op het moment dat je een bestelling hebt geplaatst bij Tadaaz. De bevestiging ontvang je op het door jou opgegeven e-mailadres. Tadaaz erkent dat elektronische communicatie zowel als bewijs kan dienen voor de bestelling als goedkeuring van de proef. Door het accepteren van de voorwaarden erken je dit eveneens.
Het gebruik van de website van Tadaaz is gratis.
De website en producten van Tadaaz zijn te gebruiken voor personen van alle leeftijden, met uitzondering van alcoholhoudende producten, die enkel te bestellen zijn door personen ouder dan 18 jaar. Het is niet toegestaan voor de klant om alcoholhoudende producten te bestellen voor personen jonger dan 18 jaar. Indien bij levering gemerkt wordt dat de eindklant niet de wettelijke leeftijd voor alcoholaankoop heeft bereikt, worden de alcoholische dranken weerhouden van levering.
Door akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden, bevestig je dat je aan deze leeftijdsvoorwaarden voldoet. Tadaaz behoudt zich het recht voor om de toegang eenzijdig en zonder voorafgaande waarschuwing af te sluiten indien blijkt dat je minderjarig bent hieraan niet voldoet.
Het is tevens niet toegestaan om gebruik te maken van andermans identiteit, van proxy’s en tijdelijke emailadressen.
3. Transport
Tadaaz besteedt de grootst mogelijke zorg aan jouw bestelling. Daarom maakt Tadaaz uitsluitend gebruik van gerenommeerde vervoers-organisaties. Vanaf het moment dat een zending is aangeleverd aan de vervoersorganisatie kan Tadaaz hierop geen invloed meer uitoefenen. Tadaaz kan dan ook niet aansprakelijk gesteld worden voor leveringen die niet op het verwachte tijdstip plaatsvinden. Voor klachten en/ opmerkingen kan je natuurlijk wel terecht bij onze klantendienst op het nummer 050/407 910 of via hello@tadaaz.be.
4. Beschadiging en risico bij transport
Eventuele problemen tijdens het transport van jouw bestelling (beschadiging of verlies) dienen binnen de 8 dagen uitsluitend via hello@tadaaz.be gemeld te worden. Elk geval wordt door onze klantenservice afzonderlijk beoordeeld en opgevolgd.
5. Leveringstermijn
Voor details over de leveringstermijnen, verwijzen we naar de leveringsinformatie in de Veelgestelde Vragen. Op de verzendingspagina van jouw bestelling kan je kiezen uit verschillende opties. De opgegeven levertijden zijn slechts een indicatie en houden geen rekening met onvoorziene vertragingen.
Indien de levering door overmacht wordt verhinderd of uitermate wordt bezwaard, heeft Tadaaz het recht om de overeenkomst aan de omstandigheden aan te passen dan wel de overeenkomst te verbreken. De klant ziet uitdrukkelijk af van eventuele schadevergoeding.
6. 14 dagen bedenktijd en beëindiging van de overeenkomst
Het annuleren van de bestelling is door jou mogelijk binnen 14 dagen, uitgezonderd voor deze producten:
- producten vervaardigd volgens de specificaties van de klant ( gepersonaliseerde producten – personalisatie van teksten, foto’s, ontwerpen, logo’s,… dmv print, opdruk, lasergravering, sublimatie,… ). Deze kunnen niet teruggenomen worden en annuleren van deze bestellingen is niet mogelijk.
- voedsel- en cosmetica/hygiëneproducten kunnen om gezondheids- / veiligheidsredenen niet worden teruggenomen (bijvoorbeeld: zeep, badzout, snoep, koekjes, wijn, chocolade etc….)
Artikelen die niet gepersonaliseerd zijn, kunnen binnen 14 werkdagen teruggestuurd worden. We adviseren wel altijd om even te overleggen met onze klantendienst, wie weet is er een andere, snellere of betere oplossing mogelijk. De terugbetaling wordt binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen aan jou voldaan, via hetzelfde betaalmiddel als dat waarmee je initieel hebt betaald, zonder afhouding van administratie- of verwerkingskosten. Retourkosten kunnen wel ten laste gelegd worden van de klant.
Je kan ook dit modelformulier invullen en versturen naar hello@tadaaz.be: https://economie.fgov.be/sites/default/files/Files/Forms/Formulier-herroeping.pdf.
7. Betaling
Betalen is volledig transparant en gebeurt in een beveiligde omgeving. De verwerking van de bestelling van de klant zal pas uitgevoerd worden na ontvangst van de betaling.
- Bancontact/Maestro
Bij deze betaalmethode kan u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met jouw eigen bank via uw digipass. Je rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.
- Paypal
Je logt in met uw persoonlijke Paypal-account. Via een beveiligde SSL-procedure wordt gezorgd voor een correcte afhandeling van uw betaling.
- Mastercard/VISA
Je kunt je creditcardgegevens via een beveiligde SSL-procedure veilig invoeren en via jouw creditcardorganisatie wordt gezorgd voor een correcte afhandeling.
8. Klachten en/of opmerkingen
Mocht je niet tevreden zijn met de geleverde producten of service van Tadaaz, dan kan je Tadaaz steeds bereiken via hello@tadaaz.be of telefonisch op 050/407 910 op werkdagen van 9u tot 12u30 en van 13u tot15u30.
Wij hanteren een 100% happy – garantie. Als je ons binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling contacteert via hello@tadaaz.be met een duidelijke beschrijving en bij voorkeur ook foto’s van je klacht, onderzoeken we deze en gaan we over tot gedeeltelijke of volledige herdruk of terugbetaling van de productiekosten ( keuze tussen deze opties wordt door Tadaaz genomen). Je kan worden gevraagd de bestelling in kwestie te vernietigen en ons per e-mail een foto te sturen als bewijs. In uitzonderingsgevallen kan je worden gevraagd de bestelling terug te sturen per post. De "100% happy garantie" geldt niet indien de klant verkeerde adresgegevens ingaf of een pakket niet is gaan ophalen op een afhaalpunt. We beantwoorden de klachten binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst. Wanneer je niet tevreden bent met de door ons aangeboden oplossing, kan je raad vragen of klacht neerleggen bij Becom via https://becom.digital/nl/consumers-complaints/.
Wettelijke garantie
Tadaaz houdt zich aan de wettelijke garantie wat betreft het leveren van goederen, namelijk de wettelijke minimumgarantietermijn van twee jaar, indien het goed niet conform is aan de geplaatste bestelling. Dit betekent dat bij gebreken of defecten aan het goed er een kosteloze herstelling of vervanging mogelijk is tot twee jaar na de levering. De wettelijke garantie is niet van toepassing wanneer je het gebrek kende op het moment van aankoop of het door jou werd veroorzaakt. Voor zover dit mogelijk en redelijk is, heb je de keuze tussen herstelling of vervanging. Enkel in geval de herstelling of de vervanging buitensporig of onmogelijk is of niet binnen een redelijke termijn kan worden uitgevoerd, heb je het recht om een prijsverlaging of de ontbinding van de verkoopovereenkomst te eisen. Om beroep te doen op de wettelijke garantie neem je contact met ons op via hello@tadaaz.be.
9. Prijzen
Alle door Tadaaz aangeboden prijzen van artikelen zijn incl. BTW. Ze blijven geldig gedurende 1 maand nadat het aanbod aan u is toegezonden. Een eventuele kortere geldigheidsduur zal specifiek bij een individueel aanbod vermeld worden. Tadaaz behoudt zich het recht voor om aangeboden prijzen te verhogen na het verstrijken van de overeengekomen leveringstermijn. In dat geval heb je het recht / de bevoegdheid om jouw bestelling alsnog te annuleren en de overeenkomst op te zeggen.
10. Gegevensbeheer en Privacy
Tadaaz houdt zich volledig aan de Belgische en Europese wetgeving betreffende grensoverschrijdende verkopen per post en op afstand. De verantwoordelijke voor de verwerking van jouw gegevens is Tadaaz. Alle gegevens die je ons doorgeeft worden door ons opgeslagen en gebruikt voor interne en automatische verwerking in het kader van een verantwoord klantenbeheer en bedrijfsvoering, zoals verwerking van bestellingen en klantenbeheer, alsmede het toesturen van eigen commerciële aanbiedingen en/of van door ons zorgvuldig geselecteerde derden. Wij verstrekken geen gegevens aan derden die uw persoonlijke levenssfeer aantasten. Je beschikt uiteraard over het recht van toegang tot een verbetering van uw gegevens. Wens je geen mailings meer van ons te ontvangen, dan kun je ons dat schriftelijk mededelen. Heb je bezwaar tegen verstrekking van naam- en adresgegevens aan derden, dan kan je ons dat eveneens schriftelijk mededelen via hello@tadaaz.be. Wij houden ons volledig aan de Commissie ter Bescherming van de Persoonlijke Levenssfeer. Alle details omtrent gegevensgebruik en privacy op de website vind je terug in de privacy verklaring.
De consument bevestigt kennis te hebben genomen van de keuzemogelijkheid om wel of niet aanbiedingen van Tadaaz en zorgvuldig geselecteerde derden (uit alle sectoren) te ontvangen.
Jouw account bij Tadaaz is geldig voor persoonlijk, niet-commercieel gebruik en kan niet overgedragen worden. Je bent zelf volledig zelf verantwoordelijk voor de geheimhouding van je wachtwoord. Tadaaz kan in geen geval verantwoordelijk gesteld worden voor enige schade, direct of indirect, die je zou oplopen ten gevolge van ongeoorloofd gebruik van je wachtwoord door derden.
11. Kopiëren
Kopiëren en/of namaak wordt bestraft. Geen van de ontwerpen van deze website mag worden vermenigvuldigd door middel van druk, kopie of op welke andere wijze dan ook, zonder voorafgaande en schriftelijke toestemming van de uitgever. De vervaardiger en/of gebruiker verbeurt jegens Tadaaz voor elke overtreding van dit verbod een niet voor vermindering vatbare boete van € 5.000,-
12. Correspondentie Tadaaz
Alle correspondentie over deze voorwaarden gebeurt rechtstreeks met Tadaaz. Telefoon: 050/407 910 of e-mail: hello@tadaaz.be
13. Geschillen
Alle geschillen aangaande de gesloten overeenkomst worden beheerst door het Belgisch recht. Enkel de rechtbanken van Brugge zijn bevoegd om van dergelijke geschillen kennis te nemen. Van deze regeling kan enkel door Tadaaz worden afgeweken.
Bij buitengerechtelijke regeling van het geschil is de Consumentenombudsdienstvan de Federale Overheid bevoegd om elke aanvraag tot buitengerechtelijke regeling van consumentengeschillen te ontvangen. Deze zal op haar beurt de aanvraag ofwel zelf behandelen ofwel doorsturen naar een gekwalificeerde entiteit. U kan de Consumentenombudsdienst bereiken via deze link: https://consumentenombudsdienst.be/nl. Bij geschillen met een grensoverschrijdend karakter kan u bovendien beroep doen op het Online Dispute Resolution platform van de Europese Unie via deze link: http://ec.europa.eu/odr.