Tadaaz heeft zelf wat te vieren met hun nieuwe look & feel.
BRUGGE, 6 februari 2023 – Vanaf vandaag spot je het Brugse familiebedrijf in een nieuw jasje. Na meer dan tien jaar werd het tijd voor een upgrade, en wat voor één… Toch is het meer dan enkel een nieuwe look & feel.
Al tien jaar personaliseer je bij Tadaaz alles voor je toffe feestjes. Een trouwfeest aan het plannen, een baby on the way, een speciale dag of bijzonder feestje gepland? Tadaaz is er For Your Happy Moments – althans zo klonk het vroeger. Vanaf vandaag vieren ze zowel grote als kleine momenten met hun nieuwe baseline: ‘Celebrate it.’ Dat vroeg om een woordje uitleg van Lies Jonckheere, product manager bij Tadaaz.
“Ons nieuwe motto is ‘celebrate it’, en dat gaat over alle momenten, of het nu om een groot feest of een klein liefdevol moment gaat.”
- Lies Jonckheere
“We voelden al langer de zin voor vernieuwing. De laatste jaren deed Tadaaz ook veel meer dan kaartjes. Met dan ook nog eens de komst van meer dan 700 gepersonaliseerde cadeaus waren we uit het feestjasje gegroeid. We zijn er voor meer dan enkel grote feesten. Bovendien kwam dankzij corona nog meer het besef bij mensen dat we niet altijd op een verjaardag of kerstfeest moeten wachten om iets te vieren. Ook de kleine momenten in het leven willen we samen met geliefden doorbrengen. Op elk moment lief en attent zijn voor elkaar.”
Verjaardagen, Valentijn, Moederdag of Kerstmis… same old same old. Waarom steeds wachten op diezelfde momenten om er een feest van te maken? “Het tienjarig bestaan van Tadaaz in 2023 is het ideale moment om voor een nieuwe uitstraling te gaan.” zegt Lies Jonckheere. Samen met haar ouders, zus en broers is ze actief in het familiebedrijf. “Ons nieuwe motto is ‘celebrate it’, en dat gaat over alle momenten, of het nu om een groot feest of een klein liefdevol moment gaat. Hoe we ons voelen, stralen we nu ook ten volle uit naar de buitenwereld.”
Art director Celien De Cloedt vult aan: “We blijven de happy brand die we al waren, maar willen nog meer warmte en diversiteit uitstralen dankzij vrolijke copy en kleuren. In het nieuwe logo zit een lichte kromming verwerkt waarmee we een knipoog geven naar een glimlach. Met deze nieuwe branding tonen we onze creativiteit. De styling is vrij strak door het gebruik van zwart en grijs als basis kleurenpalet. Onze levendige brandkleuren versterken dit en duiden op de brede waaier van producten en publiek die we willen aantrekken. Bij die nieuwe look & feel komt ook nog een splinternieuwe eigen sound waardoor Tadaaz herkenbaarder klinkt dan ooit.” vult Celien aan.
“In het nieuwe logo zit er een lichte kromming verwerkt waarmee we een knipoog geven naar een glimlach. Met deze nieuwe branding tonen we onze creativiteit.”
- Celien De Cloedt
Duurzaamheid bij Tadaaz
We care about the world. Krijg je daarom binnenkort je pakket met ons vorige logo erop? De kartonnen dozen blijven we gebruiken tot ze allemaal verzonden zijn! Maar in dat pakket zit evenveel liefde en nog toffere producten. Enjoy.
Over Tadaaz
Bij Tadaaz zijn we ervan overtuigd dat het leven meer yays & hip hip hoorays verdient. The big things, the little things en alles daartussen. Vier elk moment in jullie leven met onze gepersonaliseerde uitnodigingen, traktaties en cadeaus. Je vindt ze op www.tadaaz.be.
Contact: Lise Desmet: lise@tadaaz.com – 050/407.910